går dåååååååååååå

Drog o träffa lundberg i centrum... så stinker robin, fredde och chribba upp sina huvuden ur en buske. Sp dom följde med till donk, sen drog dom hem... (liksom äntligen) nej skoja. Meeen jag och llundberg satt och chilla ett tag sen liksom träffa vi anders och love hahah då åkte vi till en annan donken och fika HAHAHAHA.. alltså åhhh orkar inte att jag alltid slösar pengar.. AJA
Min röst är fortfarande fuckad... dricker lite te nu och sitter och läser på google om hur jag blir av med en hes röst. så nu ska jag dricka salt vatten... mums
Ska snart till jobber oxå, måste juuu sminka mig lite pusspuss kära bloggläsare
kylen är tom oxå... så blir väl äta ute igen... bajskuksnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0