EUW EUW EUW

FAN va jag stör mej på alla HORtjejer, jag tänkte på de i fredags när vi var ute att det bara är brudar som måste ha uppmärksamhet hela tiden, varje sekund fan.. typ 2 brudar står o flashar fittan för en hel folksamling ASSÅ VARFÖR?! fan kan man ens göra de, även om man är så jävla full så måste man väl ändå ha en spärr om vad som är rätt o fel? & typ en annan som ligger i djbåset bara för att & har raggat upp en fet jävla djtjockisgubbe asså då menar ja att han verkligen va ett klot, mötte hans blick o han såg ju att man stog äcklad  o han nickade o skrattade alltså han tyckte samma sak dvs slampigt gjort. & sen ha ångest dagen efter o spamma ner hela fb om vilken ångest man har, aa men gud så synd de är då, om man inte kan hantera alkohol & på ett inte-trashigt-sätt så ska man väl förfan inte dricka om man ändå ska få sån fet 'ångest' dagen efter.
detta gäller dåra inte fagligan eftersom dom får göra exakt va dom vill utan att ha gjort bort sig i mina ögon iaf hahahahahah & jag tror nog inte dom skulle göra samma sak eftersom dom har lite mer stil xddddddddddddddd
Men jag tycker dom ska utrota såna brudar iaf och tycker att killar ska gå runt o moona istället för det är så mycket roligare. HAHAHAHHAHAHAH & de är ju typ bara i sverige alla måste ha uppmärksahet på ett äckligt sätt andra länder röjjer folk loss på ett roligt sätt, tycker det ska bli så här i detta fula råttland åxå.
så ja nu tycker jag att alla jävla slampjävlar ska åka till ryssland eller polen istället där DOM HÖR HEMMA :)))))))



fett söt o liten han e hahahah

Kommentarer
Postat av: Royan

YOU SAY WHAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?! Ofta :O

2011-08-15 @ 21:03:42
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå xd

2011-08-15 @ 21:24:59
Postat av: Royan

Vilka fan visa fittan x'D HAHAHAHAHA Noooooot okeeeeey

2011-08-15 @ 22:05:45
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA ahaaaaa ingen aning vilka de va, men ja tror inte ni var där då iaf xd

2011-08-15 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0