:(:(

Medans mitt liv rasar samman och medans mitt hjärta brister, så rullar livet på. Jorden snurrar sina varv och tiden går ändå. Sekunder blir till minuter och minuter blir till timmar. Men min tid står stilla. Den har upphört och slutat existera. Allt flyter på som vanligt utan att ens notera att min värld just brann upp. Dog. Förvann. Mitt ut i tomma intet. Utplånades på en millisekund till något mindre existerande än atomer. Hur kan moderjord inte göra något? Hur kan hon bara fortsätta att driva på med sina årstider och bara blunda inför mig när mitt hjärta har spruckit mitt i tu?

Inte ett sms, inte ett ord, en tom säng, alla bilder, dina byxor... Jag kommer aldrig att orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0