blir så jävla trött ibland alltså

jag har frågat linn in och ut i en månad om linn ska med men inte en enda gång har hon kunnat/velat/orkat eller fan vet jag, men NU helt plötsligt ja, men då dissar jag henne för att jag inte hör av mej? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH panik på haninge, vill fan flytta.......................................
och min älskade farmor ligger på sveriges jävla pissiga, vidriga sjukhus och bara ligger där? ah för i ett halv års tid har läkarna sagt att hon har "vatten i magen" (vem fan har ens det?) men NU helt plötligt (ett halvår senare) nej men då ser de smarta små kräken som ska kallas läkare att det inte är vatten, utan cancer.... aha, okej? cancer och vatten.... CANCER OCH VATTEN?! NI ÄR LÄKARE?!!?!? NI SKA SE SKILLNADEN PÅ CANCER I MAGEN OCH VATTEN I MAGEN?! blir så jävla arg ska fan stämma hela skiten aså, nu är det ju för sent för att rädda henne, men istället för att någon kolla vad som var felet med henne som denna ointelligenta, inskränkta, pundiga och hjärndöda sk. "läkaren" gjorde så drog han väl hem o RUNKA ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA DET!!!!!!!!!!
sveriges sjukvård är vedervärdigt jävla PATETISK USCH!!!
bli frisk farmor. alla är för unga för att du ska försvinna:(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0