galabosa

feett seeeeeeeg! måste egentligen städa mitt rum, har tappat bort en sak men orkar inte. längtar till helgen fifan! igår va de ju första dan i skolan för mej på skit länge, va helt okej. sen efter skolan åkte jag till tc med zainab, nicole och sandra. vi drack en skit god "drink" på donken med vatte, sallad, bröd, peppar, ketchup mm i hahaha uäk! sen kollade vi lite affärer och sen gick jag o nicole och fika på ett skit mysigt cafe i solen. sedan tog jag pendeln till handen och mötte jenii där, hon köpte en halsduk sen drog vi till emiliis jobb och hälsade på o köpte en glass. sen ringde vi vår vän robin och åkte till gudö och mötte upp honom och sedan chribba. vi drog hem till röööbin och satt o snacka om?????????? vettefan haha men de va soft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0