tröttttttttttt

i tisdags kväll somnade jag runt halv 12, jag sov till klockan 9 på onsdag morgon. fixade mej gick till bussen, sov hela bussresan. va i koma i skolan usch. drog hem tidigare. sov hela bussresan hem, pinsamt. kom hem, somnade efter 5min. sov till klockan 20.00, förutom valnade upp ibland gick på toa/svara sms. sen höll jag mej nästan vaken 3timmar, sen somnade jag efter bigbrother och sov tills klockan 10 imorse. hahaha aa jag har lite tråkigt så nu har jag berättat mitt senste dygn ialf, haft grovaste febern, varit helt död i skolan, missat simningen så har stor ig-varning :( det konstiga är att igår kändes det som att jag skulle svimma bara jag reste mej upp, men idag e jag typ helt frisk förutom helt tom i hjärnan hahhaha. aja intresseklubben antecknar hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0