öhh sliten chey

aaa är skit sliten just nu, har sprit i hela håret på hela jackan och hela väskan. mums mums. Var ju på fest hos julia allstrin igår. Var helt okej, lite stel stämning sådär liksom, jag ville typ hem hela tiden. skulle vara mkt mkt mkt roligare om jennie julia och rosen va med.. i början satt jag bara och spela ölspel med andreas och linda.. jag förlora HELA TIDEN. Sen snacka jag med ronny och filip och jocke. De enda som jag klarade av.. hahah. Självklart skulle det bli bråk för massa rykten så jag och sandra stod och flippa på varandra, menmen det löste sig. Men jag kände ju bara för aatt dra hem hela kvällen men visste inte hur man gick till tåget eller nått.. Så när Jimmy och Filip sa att det skulle dra till donken följde jag självklart med... Då träffa jag en människa utan HUVUD.. skit läskigt fan jag och filip dog av garv. Sen flippa jimmy ut så jag och filip gick av i tallkrogen (?) vi hade ingen aning om var vi var. så vi bara gick hahaha, gick över en timme sen kom vi fram till donken. Det enda roliga med kvällen var nog hem vägen, jag och filip helt vilsna hahah... kom typ hem vid 5 tiden. somna vid 6 gick upp kl 9 och så har man jobbat... fyfan as trött. och självklart spillde jag milkshake i håret, eller nån tjej gjorde det. hahah. aja trevligt inlägg. tackar för gårkvällen, men stör mig grovt på saker från igår. men ångrar inte att jag drog ut för igår blev jag sams med lite folk som man tjaffsat med, känns bra då liksom.
Ikväll kanske jag sak vara med tjejorna, om jag orkar. Var länge sen man såg dom.... hehe
döda bettan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0