fredag

är i skolan nu och har administration. Har värsta psykläraren, man undrar hur hennes tänk fungerar. Har seriöst inte gjort ett skit på denna lektion, hon har haft genomgång i 45 minuter och jag har setat inne på face och lyssnat på musik. Jag är helt ointresserad av dessa kurser, av skolan överhuvudtaget... Känns helt onödigt att sitta i skolan och inte göra ett piss, det enda jag gör är att lyssna på musik och sitta vid face hela tiden. Ibland sitter jag och sover och är i min egan lilla värld. Roligt liv yeee right? Skulle egentligen åka iväg idag, men bestämnde mig föra tt stanna hemma för mamma har planerat lite saker för la familla. Så ska chilla lite hemma idag förmodligen, i morgon äre ju valborg, då blire party!!!
Aja nu ska jag och jennie försäka med denna uppgift vi fått.

Jennie i nossebro någon av alla bakis mårnar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0