....

ALLMÄNT...
Namn: Emilia Bettan Sjödin
Piercingar: Naveln, tungan, öra
Tatueringar: aaa på röven
Längd: 172 liter lång
Skostorlek: 58
Hårfärg: jaa typ någon blond
Är du kär i någon: vad är det?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja?
Tänker du på självmord: fuck no
Tycker andra att du är attraktiv: skiter jag fullständigt i
Vilket shampoo använder du: det som står i badrummet
Vilken parfym använder du: tyyp några, vetinte vad de heter
Vad är du rädd för: svarta fötter
Gillar du att tvätta: tycker om att tvätta din röv
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaaa självklart


SENASTE...

Film du köpte: jag köper inte, jag snor
Låten du lyssnade på: Fast car woho
Låten du hade på hjärnan: it's raining men, igår iaf hahah
Låten du laddade ner: ähhh hur laddar man ner?
Personen som ringde dig: Lovisa..... haha
TV program du tittade på: reklam
Personen du tänkte på: HAHAHAH BONDEN


FAVORIT...

Mat: KÖTTTTT
Låt: ROCK mestadels, men allt funkar
Sak att göra: duscha....
Sport: motorsport, fett hett
Dryck: självklart vatten
Kläder: mjukis,
Film: ingen aning
Bil: SAAB, looove it..

SENASTE...

Bok du läste: sagan om ringen hahahhaha
Personen du fick mail av: Maggan
Personen du fick brev av: Skatteverket o nordea
Personen du fick sms av: Jennie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ en vecka sen :P

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: .Sovit, städat, pluggat o ätit
Var det kul: självklart
Hur tidigt stiger du upp: olika, runt 7 på vardagar, typ 2 på helger fast inte idag
Gillar du att slåss: ÄLSKAR DET
Vad ska du göra ikväll: hoppa fallskärm

Är du seriös: Tas alltid oseriöst
Vad är du allergisk mot: svarta fötter, och massor med saker
Var har du ont: ryggeeeeeeeeeeeen
Använder du hårspray: ibland, eller oftast
Kan du stå på händer: HAHAHAHHAAH 
Favorit serie: BIGBROTHER

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: älskar saaaaaaaaaalt
Gillar du ketchup: nej fyfan... endast donkens
Är du glad nu: det är jag alltid?
Var du glad igår: SOMFAN
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaaa haha
Vad dansar du till: HARDSTYLE
Stockholm är: helt fuckt up
Göteborg är: en stad att älska
Kan du sjunga: värsta sångrösten, idol nästa
Mer värt än guld: glädje
Spaghetti eller makaroner: fyfan... 
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: Attttt lägga mig i sängen och kolla TV
Ska inte bli skoj: morgondagen
Sparar till: Mitt körkort...(måste betala själv för jag röker) och en resa, sen att ha extra pengar.
Väntar på: sommaren
Pålägg som gäller: TOMAT
Dagens dryck: COLA&VATTEN

HEJHEJ FETT KUL ALEI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0