detta är ett ilandsproblem

ALLTID MIN FUCKING DOGGY aaatt sitta i mitt knä när jag sitter vid datan... åhhh evita lilla lilla evita... va iaf i skolan idag, FYFAN jag passar verkligen inte att gå i skolan... ingen plats för mig.. trivs inte, hatar plugg och liksom man behöver ingen utbildning för att lyckas i livet.. men åren går väl fort fram, skulle nog ångra mig i framtiden om jag hoppade av skolan. Ajaaa håller iaf på att kokar ägg HAHAHA endast för att lära mig hur man gör, antingen så stinker dom prutt för att jag koka dom för länge eller så äre vatten!! IDAG skaa det bli perfekt!! mumsiit
Jobbar sen, om alla miljontals läsare ville veta.
pusspuss
jobbig hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0