chacha bloggen

hej kära läsare idag hade vi en gi-dag hos rosen. sånna dagar innehåller onyttigheter, dunk på balkongen och vodka. nej det där sista skojade jag om hahah! FAAAN VAD DE HÄR LOVET HAR VARIT NAJS, och har dessutom gått skit snabbt! e jävligt trött och sliten känner jag nu, sovit bort alla dagar så kommer bli jävligt svårt att komma upp tidigt imrn, får väll bli mjukisdag eller ngt :/// so not okey, vet några bitches som direkt skulle kolla snett haha nejdå. åååå nu kom jag på att vi har värsta *(%)¤(%/=¤ i våran skola, hoppas lite på bråk imrn :D
snart måste jag sova e skit trött men vet att jag inte kmr kunna somna eftersom man alltid vänder på dygnet lite när de e lov. typ somnar 3, går upp 12. har lite bilder i mobilen från lovet tror jag, kan lägga upp några sen. finns ju lite nakenbilder på vissa där, hahahah nejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0