bög

några jävla idioter som eldar utan för mig och skriker och tyyyyyyp kaosar!!! stinker brand i hela rummet, men tur är ju att man är en kärring och ringer mina malbosakontakter, så nu är idioterna döda.... det är ju looov nu, fett nice. liksom aaaa super. jag ligger lite i min säng och liksom väntar på morgondagen. Pallar inte med några längre, alla känns som psykfall. blööööööö, orka liksom. a har fan damp på dom hära jävla idioterna utanför, fattar dom inte att folk vill soooooova, åkeeer runt på en äcklig moppe och skriker och eldar, vadfan äre för människor?!?!?!??! jooo polacker såklart!  Ska slagga nu och i morgon ska jag upp tidigt på busniess och bajsa lite. måååste tillägga att vår nya design och header är super snygg puspuss på den. Sen måste jag sääga att jag klippt av mitt ¨hår idag och att jag ska på fest på lördag, som jag inte har någon lust att gå på för massa jävla bögar kommer vara där, förlåt om nån tar åt sig. Men ska ändå dra dit för julia allstrin fyller liksom år så man måste ju vara snäll och fira henne. ajaaa intressant ska springa ut och dampa på polackerna nu, hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0