ÅÅÅÅ USCH FYFAN HATARLISTA JUST NU:


•TYRESÖ BUSSARNA USCCCCCCHHHHHHHH FYFAN HAT TILL DOM!!!!!!!
återigen: SKA DE TA LIKA LÅNG TID ATT ÅKA TILL GRANN-KOMUNEN SOM TILL STAN?
kul att man för en gång skull kanske ska till tyresö ikväll, så bah nej men det tar 1 och en halv timme att åka hem sen 2/3byten!!!! vad i helvete?! tar lixom 20min typ att åka med bil dit! förr förra sommaren va jag i tyresö varje dag och dom kan inte passa in bussjäveln, så man måste sitta och vänta på nästa buss en halvtimme! SKREV TILLOME ETT MEJL TILL DOM OCH KLAGADE, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIE! ´har fan inte råd med nån taxi annars hade jag DIREKT tagit det.

•"MAMMA kan du köpa shampo till mej" "nej"
MEN VAD FAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, mitt hår e skit äckligt vet inte vad som har hänt om de är efterbehandlingen från igår som jag hade i hårbotten lite för länge kanske, men mitt shampo jag har nu SUGER, jag kan ju inte gå och handla heller för vill inte skämmas euuw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0