shobräääh

nu är det så hära, bloggen är ett ställe där vi skriver när vi har tråkigt eller bara vill skriva av oss. Vi har inte lagt ner bloggen eller något och vi kommer nog ha kvar det för ibland kan det bara vara skönt och skriva av sig lite. Det är inte så att vi söker många läsare sånt bryr vi oss inte om just nu iaf. Någon gång kanske vi blir seriösa med våran blogg och skriver seriösa inlägg. men hur kul är det på en skala egentlligen? skriva liksom idag var jag i skolan sen drog jag hem och sen träna jag. är det verkligen intressant och läsa? jag tkr iaf inte det. när vi har något vi vill dela med oss av så skriver vi. Typ som julia hon skriver ju mest om mat haha, jennie skriver sina konstiga inlägg och jag skriver bara skit. men tycker det är kul och skriva saker när jag är överlycklig, ledsen eller irreterad. Bara dela med mig lite av mina tankar. Det hära är mina tankar kring denna blogg vet inte hur dom andra är men tror dom tycker detsamma. En blogg är jävligt onödigt och ha och bomba med inlägg när man inte har något och vettigt och skriva. vem tycker sånt är kul? tyyyp ingen. förutom alla som är beroende av sveriges stolthet kissie.. men läs våran underbara blogg om ni tkr den är skoj men inlägg blire inte ofta och kommer nog aldrig bli.
Ska börja fixa mig för kvällen nu.
tjarååå

//AMLO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0