saknar alla störda kvällar

vi har dämpat ner på alkoholen grooooovt, jag trodde aldrig jag skulle säga det hära, men jag trivs faktiskt bäst att vara nykter, visst det är alltid kul att spåra ur nångång, och det var det förut åxå när vi va typ extrema, men om det skulle vara så nu, så skulle jag faktiskt hellre vara nykter, för jag blir alltid så extrem på fyllan, jag säger saker jag egentligen inte borde säga, jag blir konstig och inte mej själv & av vin så blir jag agressiv och triggar igång folk till bråk jag blir vän med folk jag egentligen hatar & aldrig skulle bli vän med om jag var nykter.. våran fylleperiod har redan vart och det var fan kuuuuuuulkuuuuuuuul nu när man kollar på gamla bilder, haha fyfan va stört  allting var.. vi var typ alltid hos rosen, emilias grannar som bor typ snett mittemot (gaaanska långt ifrån) hörde tillomed när det va ''ferre'' hos rosen, han hörde när vi skrek, bråka och hög musik.. saker flög ut från balkongen osv.. alla var helt borta hela tiden & gjorde massa sjuka saker.. men tycker faktiskt vi har mognat till oss lite sen föruthelt seriöst, nu tycker jag typ allt är taskigt man gör mot folk o grejer, tycker typ synd om alla åxå hahahah GAYYYY..
aja, nu ska jag vänta tills jag fyller 18 för då jävlar händer det grejer.. men ikväll blir det av att shottta mintu med emilia & gå på ferre..









Kommentarer
Postat av: j

hahhahahahahahahha fy fan vilka jävla bilder xd

hahahahha där va ju dom där killarna igen, tog jag den bilden? :o

2010-09-11 @ 12:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0