min och emilias nya idol :D JOCKIBOI


jag och ralfan har en ny idol. skönaste killen, en stor förebild för oss hahahh. jennie och rosen äcklas fett mkt av honom, men daniel och ralfan love him <3333333333
jag hatade honom innan när jag bara hade sett han på nån bild tänkte åå äcklig fjortis. men sen när man ser kungarna av tylösand och hans sjuka videos så har jag insett att han är våran största idol. INGA GRÄNSER hahaha

Jockiboi taggar inför Vakna med the Voice
Uploaded by jockejocke12. - Watch more hot videos.

hahahahhaha störd


dricker sitt eget kiss
 
flippar när han lagar mat


det här är våran idol, ser ni att han ser lite fjortis ut. men när
man ser hans videos skönaste människan haha.
han ser faktiskt ut lite som ralfan på den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0