åååååååååååhhhhhhhh

pappa visade nyss fetaste villan precis vid vattnet vid typ norrtälje (?) den ligger lite ute på landet så skulle nog få panik om man hamnade dära. det har alltid varit snack om vi ska bo kvar här eller inte men dom det skulel bli någon förändring tycker jag att det skulle hänt för typ 2 år sedan eller något då allt började snackas. då kunde vi bott dära och sett hur det var men nu lixom om typ ett halvår fyller jag 18 då har jag inte så stor lust att sitta ute på landet.. jag vill nog inte släppa helt allt jag har hära. allt drama & vänner osv, kommer nog sakna det ganska mycket. men ändå så har pappa erbjudit mej jävligt mycket om vi skulle hamna någonstans, han har sagt att han ska fixa allt som jag vill ha (mutning....) hahahah nu låter ja som en bortskämd snorunge, men jag har alltid sett längtan i mina pärons ögon och jag har alltid haft tanken med mej hela tiden. skolan är inget problem, jag kan plugga distans det vill jag även nu, är faktiskt skoltrött redan nu och jag vet att så småningom kommer jag hamna på samma spår som i högstadiet, så det skulle faktiskt vara bäst för mej.
såååååååå jävla öde är det inte på placet i nt, det finns ju folk omkring och jag kan bara ta bussen hem hit o träffa vänner. tar typ 1 timme eller nått.
då får jag den dära galna rottisen jag alltid velat ha osv hahhah, fyfan va jag vill bara sticka från allt o slippa all stress, skulle må så mycket bättre av det -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0