hälften är sant, gissa vad

  • jag gillar att kasta ut saker genom balkongen
  • jag pruttar jätte mkt i sömnen
  • jag har ofta en chipskväll
  • jag har ticks
  • jag äter extremt mkt, men är smal ändå
  • jag tycker en kille i skarpnäck är stilig
  • jag dricker alltid gredos
  • klarar inte av att dricka vodka längre, så jävla äckligt
  • jag har varit på efterfest hos maria pool
  • jag tycker emilia är cool med sin fittpiercing
  • jag har ingenting emot bögar sålänge dom inte har brunkräm
  • jag tycker det är bra att sd kom in i riksdagen, men vill inte at dom ska styra landet, men nu vet politikerna vad svenskafolket har för åsikter
  • jag är puderberoeende
  • jag gillar att göra spyljud för att äckla alla
  • jag tkr det är kul att smaska för amlo hatar det
  • jag blir skitarg på människor som aldrig har hört talas om en dusch
  • mina föräldrar köper fortfarande lördagsgodis till mej
  • jag har kn*llat freddan rainfeldthhw!
  • mona muslim är min kusin
  • jimmy åkesson har 3cm
  • im smoking weed everyday in the hood
  • jag sover med napp och snuttefilt
  • jag hade blöja tills jag var 10
  • jag älskar kissie
  • jag bajsade på amlos balkong på fyllan en gång
  • jag HATAR verkligen killar med långt hår speciellt i en tofs/bulle. tycker dom förstör dras utseende.
  • jag hatar folk som e lyckliga
  • jag hatar giftemål
  • jag älskar lukten av färskt bajs
  • jag spolar inte ner min skit, äter den hellre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0