trött som fan

Ameeen ikväll äre party som sagt, kommer bli riktigt nice. Men är helt över trött så får väl se hur länge jag pallar haha. Nice att lovisa o tintin ska med, riktigt skööna människor haha.
Denna dagen har jag inte gjort nått förutom att jag åkte till svb o gjorde lite affärer och sen har jag ruttnat hemma.
Ska snart iväg på en romantisk middag sen blire hem igen o fixa mig till nått läskigt :P hehe.
Ska nog ta o fixa mig lite inför middagen så jag är lite fräsch .
Men ha en bra fredag & drick inte för mkt era ollon
En bild från typ sommaren 2009. fan va nice den var. Haha.
Det var den tiden då löshåret va med och jag inte kunde gå utan smink, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0