Tråkig söndag

Alltid helt död på helgerna, börjar bli tråkigt nu.. Men a idag har jag legat i soffan och kollat tv och ätit godis och frukt. Har inte bloggat på länge, men de e för jag inte haft ngt speciellt att blogga om, men jag lever ialf! Igår va jag med rosen på bio, filmen var sådär (psalm21) psyk och konstig film.. Jag ville äta lite gormet igår, men sluta med donken eftersom rosen missa bussen Haha skit samma fan. Nu ska jag snart duscha sen ska jag fika och äta sen drar jag till rosen där emilia också kmr vara. Sover där ikv för jag e ledig imrn och ska hjälpa rosen med en sak. Mamma och baba har julpyntat nu medans jag bara ligger och chillar, men fint blev de ialf. Inte lika mkt småkrafs som när vi var små haha. rosen igår, han ser fett orolig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0