Presentera mig själv!!!

Namn: Emilia Sjödin (vissa kallar mig amlo)
Ålder: 16 wohoo. fyller år den 15 feb'
Familj: Bor hos min mamma med min storebror gabbe som är 18, min lillebror samuel 7 år och min syrra som är 12 år och heter aurora men vi kallar henne paloma sen min styvfarsa Daniel som är farsa till mina små syskon, Daniel är latin och väldigt sträng... så man får damp.. sen har vi min farsa som bor i vendelsö med sin brud
Bor: I en lägenhet i brandbergen THE GHETTOO..
Hur jag är: Är en väldigt social människa och alltid glad typ, men kan få mina damp ryck ibland. jag är väldigt självsäker och har skit bra självförtroende. Jag är väldigt dömande när det gäller människor runt om mig, och har svårt för att gilla folk, finns alltid nått man stör sig på. Många säger att jag är väldigt mogen för min ålder vilket jag själv tkr.Men man får ju bilda sin egna uppfattning om mig !!! woho
Skola/jobb: Jag går tyresö gymnasium handels pogrammet, ska bli mäklare därav mitt val. jobbar även som servitris/eventvärd på hotell birgel jarl vilket är sjukt kul, men börjar tröttna lite.
Fritid: Har inte så mycket fritid med tanke på att jag gå i skolan och jobbar mkt, men när jag väl är ledig umgås jag med mina polare, festar på helgerna och i bland ligger jag i min säng och lyssnar på musik. hahha helt emo men kan ligga i min säng med lurarna på i flera timmar, tkr det är as skönt och bara lyssna på musik och chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0