hjärta

Tänkte skriva lite hur jag ser på mina allra närmsta vänner.
Man tycker självklart om alla ungefär lika mkt men var och en är speciell på sitt sett.

Jennie
Jennie är en av världens bästa människa som jag lärt känna. Hon kan få en att bli riktigt förbannad speciellt på fyllan, men hon får även mig att må jävligt bra. Hon får liksom alltid upp ens humör. Kommer med sina sjuka idéer och sina konstiga ord och meningar. Jennie är en sån person som kan få mig att göra vad som helst. Vet inte varför men hon är den enda som kan få mig att göra saker. Det är inte negativt alltså, det jag menar är att nästan alla sjuka saker jag gjort eller gör har Jennie fått mig att göra. Alltså såna hära sjuka saker. Tänker inte nämna något hära. haha, Men Jennie kan få mig att gå fram till en okänd person och typ rapa i hans ansikte och sen spotta lite på han (typ nått sånt). Är extremt glad att jag har henne som min vän och att vi går i samma klass&skola, vi har grymt kul alltså. Och hon är en skit bra vän

Julia
Julia är verkligen en sån människa man kan lite på, Man kan verkligen lite på henne till 100 %. Det är jävligt skönt att veta att man har en sån människa i ens liv. Hon finns verkligen för en hela tiden, dygnet runt... Julia är en sån som vill att inga ska bråka emellan (bland oss tjejer alltså) hon är som en lite fredsmäklare om man säger så. Julia är en väldigt nyfiken jävel och lite för ut-flippad ibland, vilket man kanske inte tror första gången man träffar henne. Men hon får sina ryck vilket är sjukt kul med henne. Har känt Julia väldigt länge, men vi bröt kontakten ett tag. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra vilket är nice liksom. Alla sjuka saker vi gjort glömmer man aldrig.

Rosen
Jaaa.. Rosen? vad ska man säga om henne. Alltid fram och tillbaka med henne. Hon har ju haft sina problem med sig själv på senaste tiden. Och eftersom jag har känt henne hela mitt liv så ser jag henne som en syster mera än en vän. Vi bråkar liksom som syskon, hon är den enda vännen jag varit i slagsmål med och blivit sams med samma kväll. Eftersom jag ser Rosen som min syster mår man självklart själv dåligt över när hon mår dåligt vilket får mig att flippa ur lätt på henne. Så jag hanterar rädslan om att allt ska bli sämre. Men som sagt Rosen är som min syster... och en syster klara man sig inte utan. och en syster ställer alltid upp precis som vi gör för varandra.

Nadya
Nadya är en otroligt skön människa. Svårt att beskriva våran vänskap. Ibland är vi som bästa vänner och ibland känns det som om vi inte ens känner varandra. Hon har ju varit lite från varande på senaste tiden. Men även som att det känns som vi inte känner varandra vissa dagar så vet man att Nadya kan man alltid ringa även om hon är trög på att fatta saker och om man inte träffats på nån vecka eller två och vi träffas igen känns allt som vanligt, men det är ju så ena dagen så är man super tajta sen kommer nått emellan, just nu går vi i olika skolor och har inte precis samma umgänge och Nadya har Palle också. Men Nadya är verkligen en person jag kan öppna mig för.. Vi har mer djupa samtal om precis allt och det har jag inte med någon annan vilket då är skönt och veta att man har en sån som Nadya vid ens sida. Synd att man glidit lite åt olika håll men vi kommer nog ändå alltid stå varandra nära.

Sandra
Sandra hon är en speciell sak. Man kan inte beskriva henne. Men från att tro att hon är värsta bitchen till att stå henne extremt nära och är jävligt glad att vi blivit så bra vänner. Sandra är en perfekt människa att snacka problem och killar med för hon hjälper en alltid ur problemen som uppstår och kommer med goda råd. Hon är 18 år och inte så smart i skolan... Men hon är en riktigt riktigt bra vän, en sån vän som alla verkligen behöver.
ni tjejer får mig att må bra, och är glad att jag har er alla.
Ni betyder extremt mycket, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0