Hemligheter om mig....

 

  • Jag hatar homosexuella männiksor, tkr det är äckligt. Fast tkr det är starkt av bögar/lebbar att stå upp för sin läggning
  • Jag tycker bara att svenska killar är snygga, men har inget problem med att va vän med utlänningar. Är alltså inte rasist
  • Jag hatar fötter... speciellt krokiga tår
  • Hatar folk som är utseende fixerade
  • Jag har piercing i fittan
  • Jag får lätt damp på människor på fyllan (eller nykter oxå)
  • Stör mig mycket på levande saker (människor och fula djur)
  • jaaag älskar ÄKTA pälssaker
  • Jag har alltid pepparspray med mig vart jag än går (ibland en kniv oxå)
  • Jag tycker inte om små människor (dvärgar)  dom är läskiga
  • Tycker om människor som gör galna saker, typ kissar på folks ballkonger, springer runt och skriker.. Folk som är gi helt enkelt.
  • Tycker om att prata med poliser, blir alltid deras bästa vän hehe
  • Hatar folk som vill ha uppmärksamhet och bekräftelse
  • Älskar att bajsa&sova
  • Sover med huvudet där fötterna ska vara
  • Jag tkr det är fasinerade med mogolider
  • Jag åker till tyskland eller amsterdam varje fredag&torsdag och gör bussines
  • Älskar Landet Ingenstans
  • Sover alltid med min nalle

    Ta inte listan så seriöst, inte allt som stämmer.

    Hjärta Hjärta på er hoppas ni lärt känna mig bättre nu när jag har delat med mig av mina hemligheter...

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0