hej

Idag har jag varit rökfri i 2 dagar hehehe...  Jag är fan stolt. Nu ska jag fan hålla fast vid att vara rökfri.
Slösar så jävla mkt pengar på cigg... inte nödvändigt. Jag kommer säkert ta en cigg på nån fest eller så men det är det enda.. Vill lägga mina cash på annat och ite på saker som sliter ut min kropp. Kommer sakna min bästa vän. Men måste fimpa röken nu alltså. det som är skumt är att när jag tänker på att jag vill röka NU så blir jag äcklad..
Har snart rökt i 3 år liksom... och jag känner inte ett enda behov till att tända en äcklig cigg.
Min mamma ska va stolt !!!! hehe hon har tjatat på om att jag ska sluta och nu har jag det !
GRATTIS till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0