hej motherfuckers

idag har jag typ itne gjrot nånting eller aa vad ska man göra idag? det är typ skitkallt ute o snöstorm, skittråkigt..
jo jag har vart ute o skottat hahahahh fett kul.. imorgon är det sista skoldagen senska jag hem och storstäda rummet sen packa och på fredag drar vi till båten vid 10 sen blir det byebye sthlm föralltid.. nej skoja men kommer hem typ på söndag, trisst.. jaja kommer itne blogga nånting iaf men dom andra bögarna kommer säkert göra det så det blir ju skitkul för er. ja som vanligt så är det skitkallt i hela huset som varenda jävla år det blir vinter så jag sak hoppa in i duschen nu sen fixa mej lite sen kolla på tv hela kvällen o dricka varmoboy MUUUM;SSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




gotland på vintern :O kasnke itne lika kul som på sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0