Godmorgon kfakotorer

Har precis ätit frulle och kollat film :D
Ska börja städa lite hemma nu... Mitt rum behöver verkligen en stor städning... skoj dag.

Senare ikv ska jag till en polare o fixa lite till i morgon :) Fan va nice det kommer bli i morgon riktigt partyyy alltså :D men tur är att jag inte ska dricka speciellt mkt. Har faktiskt märkt att jag har roligare utan alkohol också. Och det skumma är att jag mår skit dagen efter jag dricker.. har aldrig gjort det förut. Och det som är skrämmande är att jag börjar tåla rejält mkt alkohol och det är ett teckan att man kan få alkohol problem när man är äldre och eftersom jag är finsk och har alkoholproblem i släkten (ganska långt bak i släkten)  så är det bra om jag börjar tänka lite.
För mig är det inga problem om jag skulle sluta dricka alkohol alls. Känner inte behov av att va full på fester, visst är det trevligare om man går runt med en cider och små dricker lite. Men har bestämt mig för att nu gäller det bara att små dricka för mig framöver. Känns som det kommer bli lätt är inte omringad med massa alkohol och sånt... Ingen i min familj dricker liksom förutom min brorsa haha, men han har precis fyllt 18.
Amen ska sätta fart nu :)

så hära kan man bli av för mkt alkohol..
(en väldigt gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0