GODERKVÄLL

Idag har jag inte gjort speciellt mkt hehe, var som sagt i stan och åt frukost i morse...  Sen drog jag hem och chilla mötte upp nadya vid 6 köpte chirre, dirre, godis o cola sen blev det moff hos mig en stund och vi hade en otroligt intressant konversation haha . Nu har den jäkeln dragit till PALLEBALLE.... och jag har letat efter min jävla jobb byxor en timme OCH SÅ LÅG DOM I GARDEROBEN.  dum i huvudet.. Snackar lite med fille just nu, vi planerar nästa helg dååå vi båda är lediga och ska festa galet. Ska ta och hoppa in i duschen snart sen blire sängen... åååååhhhh i morgon ska jag tatuera mig !!! sååå jävla taggad !!! RIKTIGT TAGGAD men nerviii som fan,
TACK OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0