gayfaktors saker om MIIII GGG

* jag är jääääääääävvvvligt mörkrädd, jag kan inte gå på ställen som är upplysta utan tar värsta omvägen då, ja kollar alltid  bakåt 1000 gånger fromutom på fyllan dåra när ja inte e rädd för nått mohahah :D nejmen på natten har jag alltid svårt att sova åxå, men det är faktiskt för det spökar i mitt hus och de finns det bevis på.. -.- ja kan ligga vaken flera timmar o kolla hundra gånger typ..

* jag har handfobi. tycker de är jävligt äckligt med händer speciellt när man inte vet om folk tvättat dom..

*bacill skräck, ja tvättar alltid händerna efter jag vart ute, jag klarar inte av om andra folk itne gör det då får dom inte äta hemma hos mej isånnafall & de faktiskt bra att jag är det för jag är sällan sjuk :)

* jag hatar tjejers beteenden, iaf i vår ålder. allt ska vara så tjejigt hela tiden, jävla massa tjejdrama som ''ÅÅÅH NEJ DU TOG MIN KILLE NU SKA JAG SLÅ DEJ'' men vafan hur patetiskt är inte det, finns de nått jävla papper som det står att han tillhör dej eller? dedär är fan inte drama egentligen, umgås med gi så får ni se vad drama är -.-  tjejer är så jävla falska & går bakom ryggen dom är bara ute efter bekräftelse '' jag är snyggast, jag är bäst, kolla på mej THIHIHIHIHIIWW '' klarar inte av sånt, tycker sånt är extremt äckligt, trivs mycket bättre att umgås med killar

* jag är en person som tänker för mycket. jag tänker alltid innan jag gör något, efter jag gör något, tänker för mycket på vad för konsekvenser som skulle kunna hända och grejer. ibland tröttnar jag på det och vill bara köra på utan att tänka, men 8 av 10 är det alltid jag som har rätt pga att jag tänker så jävla mkt :D

* jag hatar verkligen folk med för mycket självfötroende, det är det vidrigaste som finns. hatar åxå påpekelser som tex '' ää,varför gör du sådär för''? men vafan tror du, kanske för att jag vill? tjat är oxå nått jag hatar, tjat om att jag ska göra grejer osv, att jag ska komma dit o hit osv, får panik på sånt jag kommer när jag vill & gör saker när jag vill jag behöver inte stressa upp mej för att nån annat äckel ber mej göra det

* jag ser mej inte som en förhållande typ, absolut itne. jag är 17 år, roligaste tiden i sitt liv är nu enligt mej, tonåren. jag har haft mina fyllor o jag kommer fortsätta att ha det & jag har haft det så jävla kul under min tånorsperiod, visst det har vart nergångar då&då men det kommer det alltid att vara. jag ser ingen mening med att ligga hemma och löka med en kille & sen att killen kanske sätter regler på än att man inte får gå ut och festa osv för man ska vara med han? sen om man gör det så kommer svartsjukan fram och så.. nej fyfan jag skulle aldrig kunna ha nått förhållande nu, NU SKA MAN FESTA SOM FAN, senare i livet kan man ta tag i livet och stadga sig. förövrigt finns det ingen mogen kille i den här åldern heller, killar tänker med kuken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0