feber hosta snorsnor

vart död hela helgen har vart sjuk & är det fortfarande.. ingen skola för mej idag, inte imårrn heller.. men på onsdag måste ja dit för ja har utveckligsamtal och måste hämta matten för har prov på fredag.. fattar  ingenting av skiten.. & som vanligt så ska det alltid hända nått nytt, nu är det en liten fitta som loggat in på min facebook ( jag är dum som inte byter lösenord när jag vet att typ skitmånga kan det..) MEN iaf inga namn ska nämnas nu men jag var 99% säker på att det var en kompis till mej som hade loggat in på min eftersom hon gjorde det förut ganska många gånger o skrev saker fast togs bort på en gång. men det var det inte, så nu vet jag bara en annan som kan ha gjort det eftersom jag gjort en annan sak innan mot henne.. dehär är ingen stor grej egentligen, men jag har ingen ork att tycka dehär skulle va kul som jag egentligen skulle tyckt i vanliga fall OM nån hade skrivit en annan sak. jag personligen skulle ALDRIG sitta &skriva typ på kvällen att jag skulle till ett sjukhus (?) speciellt om det var nått fel på än och man var tvungen o åka in loggar man väl förfan inte in på fb innan o skriver det, & om det skulle hända något skulle jag heller itne sitta o skriva det öppet för alla på fb utan mina närmaste skulle fått reda på det. det är heller inget att skämta om, men som sagt det är ingen stor grej men nu när jag är helt nere o feber o inte har nån ork så irreterar jag mej jävligt mycket på det, det är såna här saker/personer man är så jävla trött på i den här lilla jävla byn, fyfan snorrejävlar seriöst. så jävla äckligt patetiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0