ett jävla liv

som emilia sa till mej så reagrear ''FOLK'' mest på vad jag skriver för inlägg, som när jag skrev deppinlägget när jag var sjukt trött på allt så fick jag skit tillbaka men när emilia tex skriver det här inlägget ''http://gii.blogg.se/2010/october/trott-pa-all-javla-skit-nu.html#comment'' så regarerar ingen kukjävel. & nu när jag skriver att haninge är ett incestställe för att JAG TYCKER DET & DET ÄR MIN ÅSIKT så blir det ett jävla liv igen & bryr mej inte om nått jävla bondeställe ute i skogen där man inte ens får nått, lika stor chans att det är incest där som här i haninge i sånnafall. nej men jag kan börja skriva inlägg om hur jag brukar skära och skölja sallad, eller kanske hur jag brukar städa ett kylskåp?

Kommentarer
Postat av: Royan

När fan skrev hon det där? :O Är faktiskt inte inne på denna blogg särskilt ofta för att hänga med så råkade vara du som skrivit de senaste inläggen. Bryr mig faktiskt inte om vem som skriver snarare innehållet i inläggen -.-'

2010-11-02 @ 09:19:10
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0