elementjävel

igår kom ja hem vid halv 2, kolla lite på tv sen började jag frysa som en snorre så jag tog en långlångis dush i typ en timme & sen började jag fixa mej och lite senare kom julia hit. vi lagade mat och krökade lite hahah... sen drog vi till gullmars för vi skulle överraska emilia på jobbet men då är hon redan påväg hem eller aa hon va åxå i gullmars så vi mötte upp henne o följde med henne hem för hon skulle ut på krogen. sen drog alla vi ut & jag o julia blev hämtade av julias snubbe HAHAHAHH så körde vi runt i typ hela haninge & hade en äkta förortskväll hahahh :D vi satt i en askall bil medans dom andra åkte runt på is typ.. satt & skrek lite NÄÄÄJÄÄÄÄÄÄ in the car åxå.. så de va ju najsnajs. sen efter 40 timmar när dom var klara så drog alla hem. när jag kom hem sätter jag på mitt element eftersom det är 10 minus grader i mitt rum & har typ feta tofflorna och värsta duntäcket med 10 filtar över & fryser som en boboboboobobo. sen när jag vaknar funkar inte elementet?!?!??!?!?! blev fettt sur o kasta ut skiten.
ikväll vet jag inte vad som händer skulle ha dragit på fest men de blev lite crazyyyy så de blir inte av, blir väl en hemmakväll, skönt faktiskt för har ingen ork att dra ut när det typ är slaskblask ute & bli blöt. JAJA HEJDÅÅÅÅ :):):)

bild från rosens partaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0