dammdammm

godkväll alla rövar.
idag har jag bara tagit det lugnt, fett skööööööööönt & så äre ju skola imorn orakr inte seriöst skittråkigt vill ha jullov nu..... fast den här veckan går ja bara till torsda efetrsom jag åker till gotland på fredag :D:D::D så jävla skönt att bara åka iväg o chilla galet.. har inte vart sån där superkul helg på länge, eller igår var det ganska stört men asså det ska alltid uppstå något och inte bli som man planerat just därför har jag nu bestämt att jag ska var nykter fram tills nyår :D eller ja iaf jullovet man vet ju aldrig om de händer något i början av lovet eller typ efter jul eller nått sånt :) men jag kommer lyckas iaf, det vet jag fan :D måste spara cash åxå, d kommer troligtvis bli utlandsresa i vår WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. så nu kan jag sälja min hembrända vin till nån, 30 kr nån som vill ha eller?????????
o imårrn ska jag färga håret åxå om ni vill veta HEHEH..

*tyst* aaaaaaaaaaahhhhh......... *högre* aaaaaaaaah.......... *ännu högre* AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH /boris

HAHAHAHAHHAHAH JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0