Dag 3-mina föräldrar

Min mamma heter Katja och hon är 38 år hehe.
Hon är utbildad undersköterska men jobbar med min moster på min mosters företeg, 
Men inte varje dag, så mamma är hemma ofta. Riktig hemmafru!  
Hon är en rolig mamma och väldigt liten är hon !
Hon är gift med Daniel som är från Peru och dom har 2 barn tillsammans.
Finns inte så mkt att skriva om min kära moder.
En bild på mamma:


Min pappa är 39 år och tillsammas med Maria, eller dom är förlovade.
Min pappa och mamma har två barn tillsammans, mig och gabbe alltså.
Pappa är även en av mina chefer på jobbet. Han jobbar alltså som Köks chef på hotell birgel jarl.
Pappa är väldigt ungdomlig men jobbigt sträng ibland. Har inget mer att skirva om han.
En bild på pappa och maria:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0