Dag 2-Min framtid

Jag har väldigt starka planer och jag hoppas att jag nu följer dom.
Nu ska jag gå klart gymnasiumet med så höga betyg som möjligt, efter studeten ska jag va ledig ett år från skolan alltså. Ska jobba och spara pengar. under mitt lediga år ska jag gå en bartender utbildning utomlands på 4 veckor.
Efter mitt lediga år flyttar jag ner mot trollhättan/göteborg för att gå i högdskola för att vidarutbilda mig till fastighets- och aktiemäklare, Det är en utbildning på 3 år. När jag är klar med min skolgång flyttar jag tillbaka till stockholm om inte jag ändrar mig och vill bo kvar där nere. Jag söker ett jobb som mäklar assistent på en mäklarfirma och lär mig deras system sen söker jag ett jobb som mäklare på en annan firma och tar in andra kunskaper då är jag alltså fastighetsmäklare. Efter några år som fastighetsmäklare börjar jag jobba som aktie mäklare istället.
Under dessa år har jag sparat rejält med pengar och öppnar då ett eget förtag, kanske ett mäklarbyrå eller en nattklubb det vet man ju aldrig. Under dessa år har jag säkert skaffat barn och man, men  gifta mig kommer jag aldrig göra och skaffa barn är jag väldigt osäker på om jag vill.
När jag går i pension ska jag flytta utomlands och leva livet dom sista åren jag har. Jag kommer nog aldrig bli en seriös människa, jag kommer nog allltid vara en party människa som lever livet och lever ett ungt liv. Vill inte sluta som en 30 åring som sitter hemma och läser en steven king bok. nejnejnejnej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0