äckelväder

HEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!

idag har varit en helvetes jävla fucking kuk dag!!!!!
nej inte så hemsk, meeen...
först hade vi ingen första lektion, så skulle ha börjat halv 12 idag men skit bra info lixom!
sen åkte jag till åsö och åt med några. sen hade vi tråkigaste engelska lektionen. fick starkt G på provet (lite stolt, men många som fick bättre :() aja, e glad för ett G i det ämnet asså, inte min grej.
snart ska jag dra mot farsta c med roysis. vill ha ett par snygga VARMA skor och en ansiktskräm. egentligen pallar jag inte för det här äckliga vädret, men får panik av att sitta hemma.
(och nej emilia rövhål, jag va inte sjuk i fredags!)


det ser fett mysigt ut med snö på bilder,
sen när man upplever skiten, då vill man bajsa på den!
(nästan 3år gamla bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0