Tjolla hopp

Fan va depp det var här nu för tiden då !!! SÅ nu tänkte jag liva upp stämningen & säga att solen skiner & jag är skiit glad i mitt missfärgade hår & att jag ska köra upp en rabbit & köra hårt heeela långa helgen ! HAHA x'D Nej men skääämt & sido gårdagen var lite upp & ner men som sagt har underbara vänner som alltid får mig på topphumör & blev typ skiiit glad ! JUSTE jag måste bara säga att jag är skiiiiit pepp på att prova på poledancing så nu undrar jag....någon som vill anmäla sig till ett prova på pass med miiiig?!

Nu ska jag till skolan ha det bra eller just det först till Amlo & get some mooooney ! MOHAHA ..


Juste blev ju blond som sagt ! eller ja orange !? x'D
*SO SEEEEXY så jag typ dregglar sönder *

Miiin lååt <3

/RoyzRoyz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0