tjenis penis

Ska klä på mig lite mysigare kläder och fixa mig lite smått sen ska jag uuuut. behöver ut och fååå luuuft alltså. har liksom varit inne hela kvällen och lekt med samuel... hahah. låter kul va??? orkar inte skriva så mkt, för har min syrras data och den har så konstiga tangenter. hahahha.
ajaaa, i morgon är det fredag och då blire träning. skulle egentligen vara inne hela helgen, men måste ska umgås med jennie o rosen i moooorn. men lördag ska avra en luuuugn dag/kväll, ska liksom jobba tidigt på söndag. Sköönt att jag ska börja jobba mera nu alltså. Ska snacka ltie om tider nu veckorna framöver. måste bara kolla hur mina skoldagar kommer se ut. ajaa måste setta fart nu. bye bye


jennie och jag någon dag i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0