Tihihi

Just nu känner jag bara hur det pirrar i hela kroppen av lycka, jag älskar mitt liv & mina vänner trotts mina alla problem & svåra tider. Nu så har jag ju haft det ganska jobbigt en längre tid ändå så har jag haft mina vänner vid min sida & det är jag så jävla glad för, utan de tror jag ärligttalat inte att jag klarat av vissa perioder då jag bara velat spåra ur totalt. Jag kommer nog alltid finnas där för alla de lika mycket som de funnits för mig eller jag tror t om att även om vi kommer bråka & så så kan de alltid snacka med mig ändå eftersom jag inte är så himla långsint utan bryr mig liksom trotts all skit... alla har ju sina perioder liksom då allt är riktigt pain. Jag tycker att alla borde ha så underbara vänner som kan finnas där för en då allt är jobbigt & jag önska alla fick uppleva de där riktigt hääärliga lyckorusen & kärleken & värmen, men tyvärr finns det vissa som aldrig fått riktigt uppleva det. Jag ska iaf försöka peppa alla människor där ute & få alla att må bra & känna sig älskade på ett eller annat sätt för det är verkligen för tarvligt & se hur dåligt vissa mår! Jag vet att jag kanske inte är särskilt speciell för någon på det där sättet men jag har ändå fått vara med om de där ögonblicken med folk som gör mig så jävla glad att de hittat rätt liksom. Snart ska jag t om ta vara på min egna lycka med men måste bara fixa några till för det är det här jag brinner för trotts min egna hälsa !

vet ej varför denna text är nödvändig men ändå, hoppas någon fatta iaf ! tihihi

oj värsta uppsatsen men iaf nu ska jag åka till praktiken men vi ses nog där ifrån ! Ha nu en riktigt bra dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0