This Friday

Denna fredag har varit enormt skön hittills & det är jag glad över. Först skolan liksom, skulle ha blivit gym men blev att fika hemma hos Johanna bara för att min mens är påväg & ja blir som ett jävla godisvrak. När jag kommer hem tillsammans med Johanna & Amlo till mig så upptäcker jag att pappsen dragit på karatetävling.. riktigt kul att han sa hejdå eller inte. Nu sitter jag ensam hemma & känner mig lite lonley som sitter här i mörkret.
Tack Johanna & Amlo för att ni är så underbara, ni ska veta att jag älskar er också <3 De senaste veckorna har varit sjuuukt roliga med er !<3

/Roysan <3
Ps Amlo tack för att du är min bästevän...Love you darling <3 ds
ps igen
Jag saknar fortfarande dig & många andra... I love you guys <3 ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0