snopp

tjo, saknat mej eller? ;D;D har inte pallat uppdatera nånting.. men den senaste tiden har jag haft det chill, FÖR chill så den hära helgen måste jag ha draaaaaaaaaaag, ska försöka tvinga mina kära vänner att festa galet som aldrig förr båda dagarna, det är ju trots allt sista helgen som man kan fäääästaaaa, eller iallafall för mig för jag ska spara pengar & vänta tills vi drar iväg på kryssningen... läääängtar redan, fyfan vilket drag det kommer bli när vi är dära, vi har redan planerat massa sjuka saker vi ska göra på båten :D jaja, idag har jag tagit det luuungan eftersom det är så jävla äckligt väder ute & jag är en sån dära person som blir helt deppooo när det är fult väder, så hoppas fan på sol imårrn.. ikväll kanske jag skulle leka med röven & arslet, VI FÅR HELT ENKELT SE  ;))))))))))

rosen & min hand på valborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0