shooo

nu sitter jag här i min säng helt alone och dricker coooola, Saknar min lilla plutt nuuuu !!!
Troor fan jag är beroende av cola, dricker det varje dag och om jag inte gör det får jag damp alltså...
Kan fan dricka hur mkt cola som helst. Som på mitt konfa läger så drack jag och min gamla polare hur jävla mkt cola som helst varje dag, Alltså typ 2-3 liter om dagen var! hahahah, fan vad vi hade över energi då alltså. Riktigt jobbiga var vi alltså. Och om vi inte drack vår cola var vi fan emo, hahhaa. Meen när vi kom hem från lägert så sluta jag dricka så mkt cola, men nu har jag fan börjat igen! Neeej måste skärpa mig med alla beroende framkallande saker.... ajaaa ska snart uut hoppas det inte är för kallt bara.
Hörs väl i natt eller nått.

miiiin älskliiing


I'm best you knooow


Fan mitt hår ser helt ruttet ut ;)

HA EN BRA NATT ALLTSÅ, KNÖÖÖLA LUNGT FÖR DET SKA JAG !
// ÄÄMMMLUUU DEN JOBBIGA SAKEN

VET ATT NI VILL DRICKA COLA MED MIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0