sandhamn

ja, vi har snackat om att dra dit i sommar, typ i midsommar men jag VET att det inte kommer bli så, eller jag kan iaf inte dra då för jag jobbbar antagligen då. men jag vill dit senare i sommar när jag har cashflow &det är fan ett måste, om inte dom andra är på drar jag dit själv hahahha.. skulle va najs om vi hittade några snubbar som var äldre som kunde köra oss dit,  för jag vet hur det kommer sluta om vi tar egen båt & jag vet inte ens om vi får köra egen båt (?) ja men det kommer sluta med att nån ligger i vattnet, vi kör in i vassen, nån ligger fylledeckad osv.. fyfan jag kan se det framför mej hahahahha.. men det skulle va så jävla najs och bara dra dit några stycken & tälta typ sen kröka gääääääääääärnet & bara putta ner massa randoms i vattnet... ASSÅ BRUDAR HÅLLER NI INTE MED ATT DET SKULLE VARA SJUKT JÄVLA NAJS?!


gaaaaaaaaaaaaah, vi måste börja få tag i ett par snygga snubbar som ställer upp för oss :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0