Saknat mig?

Hello guys I'm back har ni saknat miig? Jo men själklart har ni det så nu är jag tillbaka. Har inte bloggat på ett tag eftersom att min dator fortfarande är paj (mysko) sååå får låna ppappis dator lite då & då, försöker blogga lite från skolan också dårå. Nu är det så att jag måste bara signa mina syrrors blogg så de får lite fler läsare...saknar de grovt asså men iaf här har ni länken http://negerblogg.blogg.se, säger bara klicka & njuuuut.

Helgens planer är iaf fest fest fest & åter fest.. okej lite mycket festande men va fan nu kör vi liksom ! Just nu så håller jag på att tvätta i tvättis iaf så ska snart ner & tömma första tvätten...uscha hatar tvätta.
Nu ska jag kika runt lite i bloggvärlden så vi ses snart igen....

.pusss hej då <3.


Riktigt gamla bilder !
JAG SAKNAR ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0