PARTYHELGEN ÄR KOMMEN

hahah, nej men skojjja lite dåååra.
Idag ringde rosen och väckte mig 20 över 8 tyyyp. då drog jga mig upp och fixa mig, jag sminka mig idag faktiskt var länge sen, ahhaha intresant. Vid 9 åkte vi och mötte natta i väderuren sen åkte vi tre till handen o mötte sabbi. Sen följde vi med rosne till sjukan.... lite tråkigt.. Fett läskigt sjukhus i huddinge alltså !!! hahah,
Vi var typ klara vid 12 och då drog vi till skolan och jag snacka med sandra, den saken alltsåååå !!! hon vägrar lyssna på vad man säger. jajajja. När jag kommit hem har jag bara druckit cola och suttit vid datan, nu ska jag till svb..
Denna helg är suveränt planerad alltså !!! kommer ha kuuuul alltså.
Ajjjjaaa nu måste jag dra till bussen innan man missar den...
ciiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0