öööh

fan vilken dålig uppdatering alltså. hahah, aja ska väl komma igång nu !
Igåååår vare iaf fredag, och jag är ledig idag så det blev lite röj igår.
men iaf när jag slutade åkte jag o shoppa lite med johanna till hennes morsa. Sen drog vi till mig, där min moster Regina var. Och hon berätta att jag skulle få en liten mulatt kusin !! så jävla glad jag är !!! SKit söt unge det kommer bli alltså. senare mot kvällen mötte vi jennie och drog upp till rosen (fast hon var på bio, så vi satt i hennes kök själva) där vi tog det chill. Sen träffa vi på min nya granne eller vad man ska säga. Och han hade fest så då drog vi dit. Va skit kul ska jag säga er... Träffa nytt folk liksom. :) Senare mot kvällen kom störningsjouren, hahah så då drog alla förutom jag o jennie, fast johanna kom ju tillbaka sen. Vi hjälpte till och städa lite sen mötte vi rosen och så sov jag o jennie dära. :) Tror jennie tog lite bilder igår ingen aning, jag hade däremot glömt min mobil hos rosen, så det blev inga bilder från mig.

Men har precis hittat min kabel, så kommer ett inlägg med bilder från senste veckan.

Aja, idag ska jag vara hemma och chilla galet. ska upp och jobba tidigt i morgon... :) men vi höreeees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0