Nykter kväll eller onykter det är frågan !?

Ja ni idag är det iaf fredag & planerna för dagen är först skolan sen blir det att gymma, följa med mupp Johanna & hennes mamma till maxi & Amlo ska också med....tror jag. Efter det så har jag faktiskt inga riktigt bestämda planer men Jennie & Amlo ville typ kröka I think men vet inte riktigt om jag pallish drickish denna dag. Nästa vecka på onsdag så ska jag iaf träffa farbror doktorn....kulkul.. eller inte. Jaja ska iaf försöka se till att ha lite extra kul de här dagarna iaf. Just det min mupp Ellen fyller snart 18 yao så fundera på att bara rymma upp till sundsvall men kom på att pengarna ska jag spara till kryssningen med gullungarna.


Nej nu måste jag fixa mig inför skoldagen då ! Tack & hej leverpastej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0