mmm va roligt allt är..

ah nu när man ändå inte är på humör så kan man ju ta upp andra saker som jag stör mej på.. mitt fula fitthår. ångrar att jag klippte sönder hela skiten & blekte det helt vitt, ångra att jag platta sönder det osv.. NU är det helt jävla ruttet, vägrar växa & känns som typ stålull (?) det är brunt med orange orange elelr vafan det heter slingor.. kul. röööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvvvvv nu ska jag gå sova sen ska jag fan inte gå upp tidigt, ska sova hela jävla dan sen träna med emilia, sen gå hem o sova igen. sen på torsdag ska jag sova hela dan sen på fredag ska jag supa sönder mej och senare på kvällen ska jag ''prata'' med en person sen på lördag ska jag dö.. godnatt


inga jävla förlängningar här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0