men heeeeeeeeeeeeej

idag åkte jag till centrum handla lite saaaaaaaaker.. efter det drog jag hem, sov och sen mötte jag amlo&julia. julia åt lite bobbalobba sen drog vi till amlo satt och chillade lite i hennes fönster och skrek. sen ropade vi upp till rosens balkong och då skrek hon tillbaka att hon var bajsnödig, alltid rosen asså... ALLTID............. HAHAHAHAHHAHAH NEJ DRIIIIIIIIIIVER.. ja och sen drog jag hem och kollade på sandhamn, fan va naaaaaaaaaaaaajs vi SKAAA dit i sommar! jaa och idag fick jag reda på att nån ful ------------ har snott bild på mej som hon har på facebook, en jävligt gammal bild från fjorretiden.. trött på såna, alltid på pea var det folk som snodde, men vafan på facebook lixom? skitpinsamt.. jaja men hon kommer ju få sitt lilla straff för hon gjort det mohahahaha..




en polack...................


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahhahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahah "en polack" hahahahahah

2010-05-27 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0