måndag

sov till typ 1 eller nått för då hade fjollan ringt så då ringde jag upp heheheh.. somnade om efter det, sen gick jag upp vid 3, gick ut och solade sen fixade jag mej och drog till rosen.. men då var jävlarna inte dära utan påväg hem från handen så fick sitta o vänta ett tag. sen dom komma och då gjorde dom mat & så snackade vi om kryssningen, fick lite panik eftersom vi åker redan nästa vecka, vafan trodde det var längre tid kvar men nejnej :o jaa och sen gjorde vi inte så mycket, amlo färga rosens hår och så :D sen gjorde vi lite bus på karoschka (rosens grannar).. rosen har köpt rabbit, alltså en dildo för er som inte vet vad det är hahhahah.. så var det typ en ryssbrud halvnaken på förpackningen, så amlo klippte ut dom, 1 fick sigge och 2 klistrade vi upp på karoschkas dörr och typ en tutte (?) HAHHAHAHAHAHAHA dom hatar oss redan lixom, jag har stått o skrikit på dom att dom ska hålla käften för vi ska sova osv, och så håller vi alltid på att göra massa liv på nätterna när vi är hos rosen.. alltid hög musik, höga skratt, massa skrik & ibland bråk som emilias granne tillomed har reagerat på? HAHAH fan va vi håller på asså -.-
ahhh men nu ska jag dra herifrååån och bajsa lite tror jag faktiskt....................
lägger in bilderna från helgen imårrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0