jävla tjat

nej jag saknar inte den personen, jag saknar bara den personen hon var & att det var vi. men tiden förändras likaså vi, jag är inte heller samma person jag var för typ ett år sen, man växer ifrån varandra och sånt är bara att acceptera, man behöver inte bråka eller nått för man gjort det utan bara fatta att det har blivit som det blivit lixom, man ska ta det på ett moget sätt för i slutändan är man glad för man stått ''rakryggad'' och inte sagt nått skit & betett sig omoget. och ja, om jag förlorar nån så kämpar jag inte för att få tillbaka det, tråkigt men sant. jag ignorerar det och lever vidare, skiter i personen som om jag aldrig känt den. så när jag ser nån jag förlorat är det bara som ''vem fan är det?'' haha sjukt, men så fungerar jag. om man verkligen älskar någon, nu menar jag inte kärlek utan vänskap, så ska inte sånt hända, man ska inte förlora någon, då fattar man ju att man inte var rätt för varandra.
& det sista är att jag fick massa ..SAKER.. skickade till mej, raderade dom på direkten, det är för privat att jag ska skriva ut vad det ens var för något, så rutten är jag inte.. men när jag såg dom blev jag besviken, hon hade ljugit om en sak så ser man en annan sak. trodde aldrig hon skulle sjunka så lågt och göra nått sånt. det var det som fick mig att tycka att det var rätt beslut som man tagit. Att aldrig vara med varandra längre.
SÅ nu vet ni, fråga inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0